domenica 29 novembre 2009

Fammi ristari 'nto menzu di to brazza



Fammi ristari 'nto menzu di to brazza
Dammi un bacittu cu' sta buccuzza rosa
Tenimi strittu e fammi na carizza
Non mi lassari resta a mia vicinu
Non mi lassari resta a mia vicinu

Fammi ristari 'nto menzu di to brazza
Fammi tuccari na picca sutta a vesti
Porta la manu 'nto menzu a stu giardinu
Non mi lassari resta a mia vicinu
Non mi lassari resta a mia vicinu

Fammi ristari 'nto menzu di to brazza
Scantu n'aviri si la to matri veni
Strinciti forti ca ti vogghiu bbeni
Non mi lassari resta a mia vicinu
Non mi lassari resta a mia vicinu

Fammi ristari 'nto menzu di to brazza
Dammi sta buccuzza duci di l'amuri
Non t'umbriari pi sti cosi beddi
Non mi lassari resta a mia vicinu
Non mi lassari resta a mia vicinu

Fammi ristari 'nto menzu di to brazza
Vardimi 'nta l'occhi non ristari morta
Scantu n'aviri non ti fazzu mali
Teniti stritta resta a mia vicinu
Teniti stritta resta a mia vicinu

Taberna Mylaensis

Nessun commento:

Posta un commento